Pijn in Pols

Nu de naam het al zegt heb ik al lange tijd last van mijn linker pols.

Als ik als spotter sta opgesteld bij bijv. benchpress en ik moet ongveer 15kg gaan tillen krijg ik een steek in mijn linker pols aan de kant van mijn pink (onder de handpalm ongveer 10cm ervanaf zie plaatje).

Mijn vraag is dan kan je dit weg trainen door 1/2x per week de pols te trainen of moet ik mischien maar naar een dokter/fisio gaan om te laten onderzoeken wat het is (ontstoken pees mischien).
als ik er op druk heb ik nergens last van maar als ik moet helpen bij de benchpress voel ik het meteen.

Het gaat dus om de binnenkant van de onderarm en dan 10cm onder de handpalm onder de pink.

De vraag is hoe je van de pijn pols af kunt komen.

orthopedie /handrevalidatie/trainingen pols/therapie pijn pols/carpane tunnel/ganglion/verstuikte pols/polsprothese/polsarthrodese/pijn pols chello/hand en pols/polsblessure voorkomen/kijkoperatie van de pols/pijn in pols/pols pijn bij bodypump/pijn pols