Pols pijn bij Bodypump

Ik doe al bijna een jaar aan Bodypump. 2 of 3 keer per week. Ik heb het gewicht al aardig opgevoerd en wil het natuurlijk nog meer opvoeren. Vooral de oefeningen voor bovenlijf wil ik verzwaren. Mijn rug en armspieren kunnen het wel aan maar bij sommige oefeningen krijg ik pijn in mijn pols (pijn pols) en in mijn handen.
Ik let er altijd op dat mijn polsen rechtblijven tijdens de oefeningen. Verder let ik goed op mijn techniek.
Sinds een aantal weken draag ik handschoentjes. Dit zou het probleem moeten oplossen. Het helpt wel iets. Ik merk wel dat het mijn vingers wat ontlast. Echter voel ik nog steeds pijn in mijn pols en bovenkant hand.

Ik heb al eerder een peesontsteking opgelopen in mijn hand. Het was toen niet duidelijk of dit van het fitnessen kwam maar het zou dus goed mogelijk zijn. Dit is geen leuke blessure en duurt erg lang voordat het genezen is. Ik wil dit dus voorkomen.

orthopedie /handrevalidatie/trainingen pols/therapie pijn pols/carpane tunnel/ganglion/verstuikte pols/polsprothese/polsarthrodese/pijn pols chello/hand en pols/polsblessure voorkomen/kijkoperatie van de pols/pijn in pols/pols pijn bij bodypump/pijn pols

Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Ik neem aan dat je dit soort klachten ook tijdens het fitnessen kan hebben. De oefeningen zijn hetzelfde.
Wat kan ik ertegen doen? Zijn er oefeningen om je pols en handspieren te trainen?